.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگلستان:گرگان بايد معرف توانمنديهاي استان باشد

استاندار گلستان در جلسه شوراي اداري شهرستان گرگان گفت : با توجه به اينكه بخش عظيمي از جمعيت استان در گرگان اسكان دارند اين شهر بايد معرف توانمنديهاي استان باشد و اين كار تنها با رعايت اولويت ها وهمت بلند انجام مي شود .
 ،در اين جلسه كه با حضور مديران ادارات و سازمانهاي استان برگزار شد دكتر شاعري اظهار داشت : اگر مسئولين با اين تفكر كه پروژه هاي اجرايي متعلق به خودشان است پيش روند هيچگاه اجراي آنها با ركود مواجه نخواهد شد .
همچنين در اين جلسه عظيمي فرماندار استان گفت : به تمامي ادارات سركشي شده و پروژه ها بررسي شده كه نياز است نظارت بر برخي از اين پروژه ها به صورت مستمر انجام گيرد . وي همچنين خواستار باز سازي فضاي تفريحي و بهسازي امكانات موجودشد و از مسئولين مربوطه خواست تا در جهت بهبود وضعيت ظاهري استان اقدام كنند.
در اين جلسه گزارشي از پروژه هاي اجرايي در استان از سوي مديران ادارات ارائه شد كه شامل توضيحاتي در خصوص شهرك صنعتي گرگان ( با اشتغال 1300 نفر ) ،طرحهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و … بود .
گفتني است صبح روز پنجشنبه استاندار به اتفاق هيئت همراه از پروژه هاي پل انجيراب ، مخزن آب شصت كلاته ،پروژه آسفالت راه روستايي سليمان تپه ،مجتمع آب رساني شصت كلاته احداث كتابخانه عمومي كوي حافظ ، خانه فرهنگ گرگان و … بازديد كردند و از مديران مربوطه راجع به كندي اجراي كار در برخي از اين پروژه ها توضيح خواست .(golshan)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.